hoeksche zuivel

 
 
20201102_140634.jpg

met melk VAN BLIJE KOEIEN

Petra Commijs van Hoeksche Zuivel is een jonge boerendochter met veel ambitie en het lef om dingen anders te doen. Zo ontwikkelde ze op haar 21e al een eigen zuivellijn om haar toekomst in het familiebedrijf te verzekeren. Daar hoort uiteraard een sterk verhaal en merkidentiteit bij waarmee ze haar producten (yoghurt, melk, karnemelk, chocolademelk, vla en yoghurtdrank) met trots kon presenteren en verkopen aan een groter publiek. Met haar gloednieuwe merk won ze onder meer een pitchprijs bij de Rabobank en kon daarmee investeren in haar merk.

Ze had behoefte aan een merk dat haar in staat stelt om de productlijn gemakkelijk uit te breiden met nieuwe producten en smaken. Zo gezegd, zo gedaan! Want waar ze begon met 6 smaken voor verkoop in de boerderijwinkel, is Hoeksche Zuivel snel opgeschaald naar 17 smaken en is nu verkrijgbaar bij verschillende supermarkten in de regio.

Ik denk graag met je mee hoe ook jij een schap kunt vullen met de prachtigste producten!